#Kuldmuna 2018

Tulime, nägime ja NELI MUNA! Kaks PR hõbedat, üks PR pronks ja üks reklaami pronks veel tagatipuks. BALTIC ID lugupidamine koostööpartneritele, kes aitasid need munad vormistada!

Integreeritud kommunikatsioonijuhtimine mõlema esitatud projekti puhul tõi munatunnustuse nii suhtekorralduse- kui ka reklaamikategoorias.

KOO END AJALUKKU!

Kuidas tuua väljakujunenud eksponaatidega muuseumi rohkem külastajaid? Kuidas EVM kui Eesti kultuuri kandja tähistaks väärikalt EV100? Algatasime ajaloolise 100-meetrise kaltsuvaiba kudumise, mida said kududa kõik inimesed Eestis, saades ise osaks ajaloost. 7000 inimese kootud teosest sai üks EV100 kesksemaid ja laiemalt kajastatumaid kingitusi, millel on oma roll ka tulevikus.

HÕBEMUNA
 Suhtekorraldus / Sündmuste kommunikatsioon

HÕBEMUNA
 Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaaniat

PRPNKSMUNA 
 Reklaam / Väike teenusekampaania

ÄRA PÕE!

Eestis on ligi 100 000 vähenenud töövõimega inimest, kelle jaoks on töötamine võimalus elada paremat elu. Kuidas käitud, kui töövestlusele tuleb pime või ratastoolis inimene? Oled kohmetu? Näitasime oma PR- kampaaniaga, et erivajadusega kolleegiga suhelda on lihtne. Ära põe, vaid lihtsalt küsi, kas ja kuidas saad teda aidata.

PRONKSMUNA
 Suhtekorraldus / Sotsiaalkampaania

 

Tänud “Ära Põe!” ekspertidele-koostööpartneritele Madisele, Hannelale ja Heikile. Divisionist; Jakobile, Danielile, Tiiule, Madisele, Tomile; Karinile, Arnele ja Sabinale Sotsiaalministeeriumist. Tänud “EV100. Koo end ajalukku!” ekspertidele-koostööpartneritele Kärtile, Annikale, Kristile, Hannale jaKädile Angelsist; Evelinile ja Helenale Eesti Vabaõhumuuseumist.